> ♥A LITTLE MEMORY IN MY LIFE♥

hey BITCH, it's me :)



♥Gwendoline Audrey Kan
♥Gwennie, Gwendy, GwenGwen or Gwen10
♥15 February 1995
♥shoes, bags, stuffs, dresses, camera, strawberry is my favorite


Daisypath Anniversary tickers
THE EVERYTHING :)



♥Dyeo
♥vocalist of band Rotten Disease and A Deafness of Terrorist
♥taken by him since 27March2011
♥he's is my GAY partner


MY WORLD :)



♥Papa, Mama, Grey


THANKS A LOT

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


AWESOME BOYS AND GIRLS FRIENDS ;)
Sunday 8 January 2012 | 05:22 | 0 hearts♥
07 January 2012 and 08 January 2012 is the unforgettable for us (Al, Aaron, Adey, Ralphael, Chong, Raymond, Daiyah, Jennifer, Marcilla, Sera, Shaira and me). among this two days we having so much fun, joy and great time together. staying together at Ice Cool, KFC and go to Poring together. the best part is, we laugh together, we share story and problem together and many things we do it together. kami plan ne semua pun secara tidak sengaja sebab ngam2 handsome girl sy si Shaira pulang ranau. hehe. so kami ambil kesempatan lah spend time sama dia. dia kan stay di kk sekarang, jarang2 pulang ranau. kami pun jarang2 lah jumpa dia :'( memang best habislah sepanjang dua hari ne. kami semua dapat kumpul sama2. asal sudah stay satu tempat tu, kerja kami ketawa sja. ketawa sampai tidak peduli sudah tu tempat. macam tempat tu kami yang punya sudah. haha. tapi kami tau orang lain jealous kalau nampak kami begitu sebab dorang tiada macam kami. kekek. thanks God because you've send them for me. I'm glad to have them in my life and have a chance to know them more. they are my best ever boys and girls friends. tidak pernahlah menyesal dapat kenal sama dorang ne. happy hidup sy ada dorang2 ne, penceria kehidupan sy lah orang katakan. bila one of us ada problem kan, mesti yang lain tolong. bila satu happy, semua tumpang kegembiraan tu. bila satu sedih semua pun terikut sedih ne. that what FRIENDs for kan? oh yaa! tidak lupa juga, kelmarin sy ada jumpa Dyeo lagi. hihi. dia bawa jumpa big family dia lagi bha. adeh. malunya sy tu. tapi buat cool sja. ngee. memang sporting habislah family dia. sy syukur dapat kenal dia dalam hidup sy. thanks God :) okaylah, too excited mau cerita semua. kamu tengok sejalah gambar2 dibawah tu ah. enjoy it!


Aaron text her girl :)

me and my bebeh Daiyah

peace no war, haha.

Ralph, Chong, Mike, Aaron.

my bebeh :)

Sera, Jenn, Daiyah, Cyla.
my best ever girls :)

Olda Wexcolee Johnodave, my lovely lil sis :)




Ralphael Gabriel Douglas Jurie, my best ever classmate and bff :)



kena kiss lah kan. haha.

Holyvia Hennestasia Henry Foo, my gorgeous lil sis :)

model kenen2. haha.

candid. adeh.











bebeh Daiyah enter frame. haa.

my girls :)


snap by me :)

tayang gigi lah kan. haha.


cute kan ketawa bebeh Shaira sy. ngee :D








my superb girls :)









"gambar cara BITCH lagi kita." <-- say my bebeh2. haha.


me and Ecak :)



loike this pic :)
HOT bebeh. haha.



poring part1

poring part2

Adey and Raymond.
Im handsome and i know it. ahha

muka2 kesejukkan dalam air. haha.

handsome boys friend I ever have.
Ralph and Aaron :)

Al juga lah paling manang kan. haha.

Benben and Chong. I love them.

si tinggi sama si pindik. haha.
I LOVE YOU DEAR :)
you're the reason I still keep smile everyday.


Labels: , , , ,





YESTERDAY | TODAY