> ♥A LITTLE MEMORY IN MY LIFE♥

hey BITCH, it's me :)



♥Gwendoline Audrey Kan
♥Gwennie, Gwendy, GwenGwen or Gwen10
♥15 February 1995
♥shoes, bags, stuffs, dresses, camera, strawberry is my favorite


Daisypath Anniversary tickers
THE EVERYTHING :)



♥Dyeo
♥vocalist of band Rotten Disease and A Deafness of Terrorist
♥taken by him since 27March2011
♥he's is my GAY partner


MY WORLD :)



♥Papa, Mama, Grey


THANKS A LOT

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


prom night ♥
Tuesday 8 November 2011 | 06:43 | 0 hearts♥
okay, prom night kami last week memang BEST + awesome! semua handsome2 and cantik2. banyak jenis dress boleh jumpa time tu. haha. selama tiga hari tidak cukup tidur dan penat -.- terutamanya yang AJK2. semua bertungkus lumus buat prepration untuk tu prom night. especially kami punya pengerusi baru, si Miss Farina Jeffrey. dia laa yang paling semangat. tengok dia begitu semangat, kami pun teikut2 trus dia ne. haha. hmm. malas mau cakap banyak. kamu tengok laa sendiri k gambar2 di bawah ne. tu laa gambar2 yang sempat diambil time prom night. enjoy it guys :)


formal pic. no action. haha.

Adey & Benben. handsome kan kawan saya?

ne si Al try mau menari. haha.

naa, saw that two guys over there? itu si Al & si Chong. haha. dorang mau ksi kalah tu perempuan2 menari.

ne free posing. mantap ka? HAHA! chong juga laa.

senyuman si Ralphael Gabriel Douglas Jurie :)

it's me. this picture snap by my bebeh Sera. this is when I'm trying to drive benben car's. haha.

Adey. one of my cute boy-friends. haha :D

Aaron. our DJ that time.

Sera & Ralph :)

three liang chai - Jeff, Aaron & Benben.

Sera, Aaron, Daiyah, Farina & Benben.
they are handsome & pretty right :)

our senior, Witty & Sazwanie.

err~ me & Ralph. jangan kamu salah sangka sana. kebetulan seja ne pic.
credit to handsome boy Al :)

HAHA. Chong.

"kau jadi model sy laa Gwen", said si Myron Alphonso. haha. anyway, thank you Al. 
I LOIKE THIS PIC :)

Chong, Daiyah & Tika. ipar2 :)

5 gorgeous ladies stand there.
Witty, Syakinna, Sera, Syakilla & Sazwanie.

Daiyah & Sera. tapuk2 kasih bagus make-up. haha.

Benben & Chong :)

Adey & Benben.
handsome kan dua2?

my three handsome boys friend, hoho :D
Jeff, Ralph, Benben.

Ralphael Gabriel Douglas Jurie.
credit to me laa. hihii :D
curi2 ambil ne time dia duduk sebelah sy.

Charlottle Estelle Gueverra Jurie, Ralph sister.
pretty right? she's my lil sistaa.
I LOVE HER SO MUCH :)

time atas stage. kasi kawan Aaron.

Tikah & benben :)

naa, the sweetest couple.
Marcilla LOVE Jeff :)

Sera & Chong. ngam ka? haha. *joke*


"banyak oh bebeh kau ron", kata mereka. haha.


naa, us :)

two handsome boy stand by my side. don't be jealous okay.
Myron Alphonso, Gwen & Ralph :)

Momoy. she's also my lil sistaa.
ne time dia menyanyi.

gila2. haha.
Chong, Tikah, Benben & Adey.

HUSBAND & WIFE. haha.
joke :)
oh no! kenapa laa ada saya dalam ne gambar?! -.-

Sera, Adey & Farina.

MOVE LIKE JAGGER. haha. dancing time.

tidak sah gambar kalau teda si Adey. haha.

i loike this one!
nice posing Ben & Ralph.
macam model kamu.

Ralph & my lil sista, Holyvia.

err~ no comment :DD

mereka lagi. pasangan bahagia bilang si Chong.

UGLY ><!
haha. kena suruh jadi model.

Sera & Aaron. the cousin.

AJK2 KPA & Sir Sarzuki Jahani.

Aaron, Jeff & Chong.
ohyaa. congrats btw Chong sebab menang anugerah "LELAKI PALING HANDSOME"
ehh, yaa ka?

US again :)
i really2 like this one.
LOVE you guys :*

Jeff & Ralph. saling berpandangan. haha.

Jia & Olda. my lil sistaa. cute right?

Sera & Benben :)

my bebeh Daiyah & Sera :)

Myron Alphonso Bungkilan.
handsome kan3?
but, sorry. he already taken by my lil sistaa.
MYRON LOVE OLDA :)

my lil Olda & my bebeh Sera.

Jeff, Chong, Benben & Aaron.

mesti ada Adey dalam gambar.

my handsome boys-friends, haha :D
Ralph, Benben & Adey.

bukan GAY ah dorang :DD

my bebeh Daiya :)

"kakak & adik"
my Sera & Farina.

SUPERSTAR! :D
Benben & Adey.

our DJ, Aaron :)

US again :)

cute kan muka Aaron. ne time dia makan.

Jeff, Ralph, Sera & Benben.
tengok mata Ralph. haha.

TAYANG KASUT MAHAL *kunun2*
me and my bebeh Sera.

my VINCCI high heels :)

my lil sistaa.
Momoy & Charlottle :)

Holyvia & Kyra :)

candid.

Benben ramai wife. haha.
*joke*
Benben with my all lil sistaa.

okay, honestly i love this one.
cute smile from Ralphael Gabriel Douglas Jurie :)

Benben. time makan bha kena gambar.
sorry ben. hihii.

gaya mahal si Adey. haha.

me & Benben :D

four gorgeous ladies. they are mine :)
Syakinna, Farina, Syakilla, Sera.

my bebeh Sera & Cyla.

snap by me. ne time Ralph duduk sebelah sy. haha.

Chong & Aaron :)

okay. ne kami secara tiba2 kena suru senyum then kena ambil gambar. 
siok2 bergossip. haha.

Adey enterframe. haha.

Ralph & Chong. handsome kan?

US again, haha.
smart bha posing Al & Aaron.

naa, GAY! haha.

ne laa idea saya. hee :D

Aaron lagi yang masuk.

haha. belum sedia bha ne -.-

my bebeh Sera. pretty right?
I LOVE HER SO MUCH!

Chong & Al.
ada2 seja dorang dua ne.

cute posing Ron :D

Benben & Holyvia.

our photograper, Hidaiyah :)

me & Al. 
saya suda minta benar lil Olda saya ne mau pinjam sayang dia. hihii.

i like to do this. and i know why.
gara2 si Ralph & si Chong yang ajar. haha.

cute smile Ben :)

this picture edited by my sayang Sera. i really3 love it. 
I LOVE YOU TOO BABE :*


-the end-
tu laa laa yang kamu dapat tengok. actuallt banyak lagi. tapi kalau kamu mau tengok yang lain, pgi seja tengok di FACEBOOK sy :)










YESTERDAY | TODAY