> ♥A LITTLE MEMORY IN MY LIFE♥

hey BITCH, it's me :)



♥Gwendoline Audrey Kan
♥Gwennie, Gwendy, GwenGwen or Gwen10
♥15 February 1995
♥shoes, bags, stuffs, dresses, camera, strawberry is my favorite


Daisypath Anniversary tickers
THE EVERYTHING :)



♥Dyeo
♥vocalist of band Rotten Disease and A Deafness of Terrorist
♥taken by him since 27March2011
♥he's is my GAY partner


MY WORLD :)



♥Papa, Mama, Grey


THANKS A LOT

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


wo xiang nian ni. i miss you dear :(
Saturday 10 September 2011 | 01:20 | 0 hearts♥
MYBABYBOY

hmm~ i just MISS him a lot. pagi ne mood dia tidak berapa bagus. saya cuba pujuk dia. tapi dia tidak juga ok. saya tidak mau lagi bergaduh dengan dia. cukup laa kami gaduh-gaduh selama ne. saya tidak mau lagi dia buat benda-benda yang boleh HURT diri dia sendiri :( saya tau salah saya juga pasal yang itu. tapi tidak semestinya dia terus mau salah faham dengan saya tanpa minta explaination dari saya kan? saya tidak salah kan dia. i just love you dear. teda orang lain yang boleh buat hunn jadi begini selain dear. dapat dear pun hunn betul-betul bersyukur. dear bagus. dear care betul dengan hunn. i appreciate that. THANK YOU BABY :) saya cuma minta satu, saya cuma mau dia percaya saya seja. saya cukup jujur sudah dengan dia ne. tapi, saya masih binggung apa yang dia mau sebenarnya? *GOD, HELP ME :(* saya uma boleh berharap dia ok sana. sampai sekarang kami masih lagi belum text lagi. saya rindu dia. kalau ikut kan betul hari ne kami jumpa, tapi tidak jadi. mungkin sebab itu juga dia jadi teda mood. time tulis ne pun, my tears non stop flows from my eyes. i dont know what? maybe i'm too miss him. saya tau saya mungkin tidak sebagus ex-ex gf dia sebelum ne. tapi, semua yang saya buat saya buat dengan ihklas. saya buat semua pun demi dia, demi relationship kami. i only can pray now. hoping that he will understand this all. 

*dear, i'm sorry :( IMISSYOUSOMUCH. I REALLY-REALLY DO LOVE YOU BABY.




YESTERDAY | TODAY