> ♥A LITTLE MEMORY IN MY LIFE♥

hey BITCH, it's me :)



♥Gwendoline Audrey Kan
♥Gwennie, Gwendy, GwenGwen or Gwen10
♥15 February 1995
♥shoes, bags, stuffs, dresses, camera, strawberry is my favorite


Daisypath Anniversary tickers
THE EVERYTHING :)



♥Dyeo
♥vocalist of band Rotten Disease and A Deafness of Terrorist
♥taken by him since 27March2011
♥he's is my GAY partner


MY WORLD :)



♥Papa, Mama, Grey


THANKS A LOT

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


16 JULY 2011. ME, HIM, and ROTTEN DISEASE
Tuesday 13 September 2011 | 02:13 | 0 hearts♥
Gwen & Dyeo :) candid bha.

hee :D i love it!

ini time turn band dorang suda perform, ROTTEN DISEASE. dyeo itu yang teriak-teriak. haha. i mean, vocalist :)


 hey girl~ saw that boy who wear black shirt with cute smile on his face? i'm sure you saw it right? HIS MINE babe :) itu laa vocalist ROTTEN DISEASE.



                                this is ROTTEN DISEASE.
                                  Dyeo - VOCALIST
                                  Kim   - DRUMMER
                                  Adrian - Guitar
                                 *Flesley - Bassist


16 JULY 2011
, the day we meet each other :) apa orang bilang tu, mau kasih lepas rindu bha kunun-kunun. heee :D lama tidak jumpa dia. sudah laa kami ne berjauh, jumpa pun satu kali satu bulan seja. itu pun kalau laa. hahaha. time kami jumpa yang 16 july tu, hari dorang perform juga sana WAKE UP! ALL KK JAMM SESSION. yang sana UA tu bha. tau ka tu di mana? kalau tidak tau, buat-buat tau seja laa kamu k? hahaha :DD hmmm~ time tu kami jumpa kejap seja ne. sebab dorang kejar masa mau pgi sana. punya laa saya sedih time tu :(( jangan bilang sedih, geram pun ada bha. sampai tidak melayan doa satu hari. hohoho~ biasa laa bha tu kan kalau perempuan? bukan apa bha, saya ingat masa kami jumpa tu lama. rupa-rupanya kejap seja, kalau tidak silap dalam 1 jam gitu seja. naaaaa~ bayang kan bha kalau kamu gitu, macam mana? terlepas juga ka rindu? bagi saya, boleh laa. tapi tidak puas jumpa bha. eeeeeeee :/ tapi ok laa bha tu kan. bersyukur seja cause dapat jumpa daripada yang langsung teda jumpa :) time tu, lepas seja saya sampai di tunggu saya di sana stesen unser. awww~ sweet kan dear saya? heee :D bayangkan laa brapa jam dia berpanas sana tunggu saya. siann dia :( "tidak paa,  demi orang tersinta dear, dear sanggup tunggu bha." itu laa dia bilang. terharu saya dengar. ok, cukup~ kita sambung cerita tadi. hehe. lepas yang kami dari terminal tu, kami pun pgi laa di CP. p cari makan. first-first tu, saya mau pgi makan sana nasi ayam. tapi tiba-tiba si dyeo belanja pgi KFC. bha, apa lagi. ikut seja laa dia. ngam-ngam time tu birthday BFF saya, si Nonoy :) sweet 16teen suda bha dia. hehe. malu-malu kunun dia samasi dyeo. adehh~ time tu laa saya tidak puas mau tengok muka si dyeo. kamu mau tau kenapa? cause dia HANDSOME yang teramat time tu. i can melt oh. heeeee :DD saya tidak puas tengok senyuman dia. itu senyuman dia laa yang bikin saya rindu dia selalu. CUTE betul >< mungkin sebab itu laa juga saya boleh tersinta sama dia time dia mula-mula MENGURAT dulu. hehehe :D *alaa dear~* bukan tu seja bha sebab saya boleh terima dia. banyak lagi sebab dia. kamu mau tau apa? itu rahsia maa. hahaha. ok ok, sambung cerita. hmm~ tima kami di KFC makan suda, tidak lama datang kawan si dyeo dua orang, si Adrian & si Daryl. memang saya malu laa time tu, tapi buat-buat selamba seja :D ohyaa. terjumpa lagi EX saya punya cousin. putih ne cousin dia, lawa lagi (: lepas kami habis makan, trus jalan-jalan kejap di CP sama dyeo, nonoy & tu dua orang kawan dia laa. then, tidak lama gitu dear panggil saya. dia bilang "hunn, dear mau jalan suda ne pgi sana. next time lagi kita hang out k?" bha, apa lagi time tu laa saya macam mau menangis :'( saya tidak mau bha tu kasih dia pgi. tapi terpaksa. saya kasih seja laa dia jalan. tapi sebelum yang dia jalan tu, kamu tau apa dia buat? HE HUG ME & KISSED ME ON MY FOREHEAD IN PUBLIC. awww~ sweet sangat-sangat. *thank you baby. WO AI NI* i won't forget that. special gift tu dari dia. hehe :D hmmm~ lepas yang dia jalan suda tu, saya & Nonoy pun jalan-jalan laa. pgi shopping, mau kasih hilang geram saya. hahaha. tapi, saya tidak lama geram sama dia. cause kalau ingat balik tu senyuman dia, fuhhh~ confirm, boleh tersenyum sendiri. hehe. itu laa yang jadi sama saya selalu. sampai pernah kena tegur mum, mum bilang "naaa~ senyum-senyum dia. siapa laa yang buat anak saya ne jadi begini?" then, dengan senyuman yang lebar sambil tayang gigi saya jawab si mummy "siapa? anuu, si MOHD DIDIO yang buat anak mummy jadi gini. hehe." mum pun trus geleng kepala bha. haha. ok, lepas yang kami puass sudah shopping, lebih kurang jam 3 gitu kami pun pulang laa. tapi sebelum pulang tu, kami pgi penampang lagi jalan-jalan kejap. heshh~ punya rindu saya mau pulang sana :(( mau jumpa cousin sana. tidak paa, nanti cuti puas-puas pulang sana jumpa dorang cousin & kawan-kawan sana semua. lepas dari penampang tu, kami pun direct laa pulang ranau. sampai ranau pun lebih kurang jam6 petang suda. sepanjang on the way tu, balik-balik dyeo msg, tapi saya tidak layan. hahahaha. *sekali sekala jahat sama dia. hoho^^* sampai rumah time tu mandi, terus masuk bilik on laptop sambil charge hp & tunggu dyeo msg. kekek! apa-apa pun, best juga laa time tu. dapat jumpa dia even kejap. yang penting terlepas rindu sama dia. paling kena ingat itu CUTE SMILE dia yang boleh buat saya tersenyum-senyum macam orang gila. hahaha :DD 




YESTERDAY | TODAY