> ♥A LITTLE MEMORY IN MY LIFE♥

hey BITCH, it's me :)



♥Gwendoline Audrey Kan
♥Gwennie, Gwendy, GwenGwen or Gwen10
♥15 February 1995
♥shoes, bags, stuffs, dresses, camera, strawberry is my favorite


Daisypath Anniversary tickers
THE EVERYTHING :)



♥Dyeo
♥vocalist of band Rotten Disease and A Deafness of Terrorist
♥taken by him since 27March2011
♥he's is my GAY partner


MY WORLD :)



♥Papa, Mama, Grey


THANKS A LOT

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


11 september 2011, a day at KOTA KINABALU SABAH :)
Monday 12 September 2011 | 07:16 | 0 hearts♥


                              Gregory, my nephew & mum


                                  dalam kereta. HAHA


     paling penting. jadi model sementara. haha :D I LOIKE THIS PIC. thank you bro ;)


                            my lil bro, Glenn Alexander Kan


 the sibling :) see that woman who wear red blouse?  its my mum. tergagar time lil bro gambar. haha. tapi, cantik masih bha.


                             datang GILA sama lil bro, haha.


                   depan SURIA SABAH, with my lovely sister MONALISA :)


                              AVOCADO JUICE, my fav juice :)


               LAICI SNOW ICE, salah order ne. tapi last-last habis. haha.



harga makanan & minuman kelmarin. TOTAL RM 185.30. haha. 

kelmarin 11 september 2011, daddy tiba-tiba bawa kami semua turun kk. HAHA. punya laa happy gila saya dengan lil bro saya, si glenn :) kelmarin kami awal siap. lebih kurang jam8 gitu jalan suda dari sini rumah. sampai di kk lebih kurang jam 10:30 a.m. suda. time sampai di tamparuli kami singgah kejap sana petronas di tamparuli cause lil bro & nephew saya mau beli makanan. time on the way, kerja kami adik-beradik dalam kereta ketawa seja. bergambar macam orang gila -.- haha. tapi, memang BEST laa kalau semua ada. kecuali abang yang teda. haissshh~ SEDIH HATI KU INI :[ abang di sandakan masih lagi sekarang. punya BEST kalau ada abang sama-sama. confirm lagi GILA kami di kereta. *bro, we MISS you so much :( cepat laa kau pulang sini. jalan-jalan kita.* kelmarin sepanjang kami jalan, tidak lepas tu camera dari tangan :D gambar seja kami. sampai bilang mum "gambar seja kamu ne tau." heeee :D last-last bawa mummy & daddy bergambar. aisesehh~ punya SWEET dorang parents. macam yang time muda-muda dulu. hehe :DD even penat berjalan & penat shopping kelmarin, tapi tetap happy bha. kenapa? cause dapat luangkan masa dengan family. kalau bukan sekarang, bila lagi kan? sekali sekala setiap hujung minggu keluar dengan family ok bha. apa orang bilang tu, MENGERATAKAN HUBUNGAN KEKELUARGAAN :) aiseh~ ayat. ngee :D lepas penat shopping kelmarin, daddy bawa pgi sana GAYANG SEAFOOD RESTAURANT, kalau tidak silap saya sana Tuaran tu. time di sana, sempat lagi bergmabar dengan pelbagai aksi sama lil bro saya. kalau sama dia, boleh gila bergambar. SMART! haha. *thanks bro. suka jiejie jadi model kau kelmarin. nanti lagi aa. AILEBIU (:* punya laa banyak makan kelmarin yang dorang si mummy order. mau pecah perut kami makan bha. haha. tapi, kalau pelan-palan makan lama-lama habis juga bha tu makanan. hmm~ ohyaa, kelmarin time jalan-jalan di Wisma Karamunsing, daddy bawa saya pgi tengok camera. GILA! jatuh sinta saya tengok tu satu camera kelmarin. then brabis memujuk si daddy minta beli. tapi daddy bilang "kau mau? nanti laa tahun depan atau bulan 12 k?" saya ok seja. happy feat sedih time tu. tapi tidak apa, akan saya tunggu tu sampai saya dapat. heee :D bha, itu seja laa yang saya mau share. yang lain private. hahaha! ohyaa, di bawah ne saya sertakan beberapa keping gambar kami kelmarin. semua gila-gila. hohoho. sorry kalau bida.




YESTERDAY | TODAY